Här i trakterna...

Känns som man gjort så mkt det senaste
att jag inte ens hinner blogg om det:)
Hämtat ut min hårddisk bland annat, slapp betala
leveransen, efter att jag "övertalade" dom.. hehe
Så ska försöka fixa det nu elller ahh syrrans kille
ska hjälpa mej, hoppas korten finns kvar !!

Va med Flora idag hon kom hem till mej
kl 10 imorse drack lite kaffe o så:)
Sen tittade vi in i den lägenheten hon ska
få nu om någon månad så där.. haha
Ganska sleten, alltså sönderslagen osv.
Men blir finare när dom fixat till den :)
Omkring 1 tiden så drog jag till jobbet..
Höll förövrigt på att skratta ihjäl mig när jag skulle
lära flora hur vi pratar här i takterna HAHA!


Kommentarer


Postat av: Flora

HAHa ursäkta mig mobba mig inte fan haha.. Jag lär mig :P

2010-04-24 @ 00:32:07
Postat av: Liiisa

Sv Flora: Snart är du som oss bönner

2010-04-24 @ 12:59:34
URL: http://kroom.blogg.se/
Postat av: Larsa

Tillochmed genom ett par solisar ser man dina underbara ögon ;-)

2010-04-25 @ 01:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0