Gött o Blandat

Igår så fixade jag mina naglar,
fyllde på med rosa glitter igen :)
Sen ett par ärenden inne på banken kan
glatt säga att jag är av med mitt lån nu,
så ahh nu är jag skuldfri ;)

Möte upp Michela och Flora så tog
vi en fika på 3B.. och fick reda på lite
smaskiga detaljer haha.. alltid kul :)
Fick sen skjuts till EM möbler av Mickan
så möte vi upp Ronny och Rigo..
Vi skulle till EM för att kolla på det bordet
vi sett på nätet och vi gillade det :)
Så på senast Fredag så har vi ett nytt köksbord !
Massiv ekbord med 6 stolar med skinn sitts klädsel :)

Sen kom Carina och Nadine hem till oss
skulle färga Nadines hår..
Och hon har bytt sin plantina blonda hårfärg
till mörkbrun, jätte fint :)
Mitt i allt så påminnde jag Ronny om att det
va bilbingo, så ahh vi drog ditt igår..
Sjukt lerigt och ingen vinst denna gången :(
Ida, Dino, Markus och Frida va där med
men dom vann inte heller nåt tyvärr.
Efter bingon fick vi sällskap av Markus och Frida
så såg vi på filmen Romper Stomper :)

Fanns bara en bild men dock från tidigare Bilbingo


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0