Fredag kväll

I fredags kväll så kom Nadine hit
först, så färgade jag hennes hår..
Först två blonderingar och sen två röda hårfärger.
Så nu är det näst in till jätte rött?!
Sen kom Frida tillsammans med hennes vin
haha, så det blev nåt glas så där :)
Kollade på idol så klart var ju finalen och
allt, visste att Jay skulle vinna..
Inte långt in i programmet så kom Ida och Dino
också och höll oss sällskap..

Blev ingen direkt lång kväll vi skulle ju upp och
på Lördag morgon :/


Så fin min katt Shakira



Kommentarer


Postat av: marbie

sv: haha ja det gjorde jag! Dej kommer jag allt ihåg!

Så du kände igen mej, skoj =) Hur är det me dej nu förtiden då? vad gör du/jobbar du med?

2010-12-12 @ 18:47:24
URL: http://www.marbieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0