Andra julen ( 24 Dec )

På julaftons morgon så fick Rigo sin julklapp
från Roger och Åsa.. Fullt med hundgodis :)
Sen fick han våran julklapp också.. Som va olika hundben..
Sen va det min tur att öppna julklappen från
våra chefer som va en kaffebryggare som man
lägger i kapslar, vet inte vad det heter då men:P
Och älskling julklapp fick jag med, en söt rosa pyjamas!

Runt elva tiden efter ha gjort i ordning en
del av julmaten åkte vi hem till mina föräldrar och fira jul:)

Fram mot kvällen öppna vi vinet som jag fick
av min bror i julklapp sen blev det lite shotar med;)
Spelade spel också efter alla hade åkt..
Sov även över där :)










































Kommentarer


Postat av: pontus

Fick Fredrik en rosa dildo? haha

2011-01-05 @ 01:36:09
URL: http://nonhistoric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0