Gått på stan :)

Tog en sväng på stan efter jobbet och
letade efter alla hjärtansdag present.
Hittade det jag ville köpa, men dom pengarna
har inte jag just nu.. :(

Så möte jag upp Sandra så gick vi på stan
en sväng, i väntan på att Linda skulle ringa.
Köpt hårfärg och slingkit kan man säga..
Ska lägga i lite slingpor igen, fast lite mörkare igen
Eftersom håret är så blont gliderhårgfärgen ur
( Blondering kan man säga dödar håret )
Så ska la färga det så fort som möjligt, när
Linda har tid att göra det på mej :)

Sen blev det en fika inne på kopparporten
Gött med Cola och någon colakaka, hehe
Snackade gör mkt om hårfärg o så där.
Den färgen Sandra har färgat nu, är skit snygg
på henne eftersom det passar hennes ögon väldigt mkt ;)

Ska föra över lite cash till min kusin nu
 Inför bokningen av vandrarhemmet i Göteborg :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0