Me & Sandra

Efter jobbet blev det en lunch med Sandra
på henrys, tog oss en Toast mums :)
Så fick jag en väska av henne, har letat
som fan överallt efter en.. och då hade Sandra
den perfekta hemma hos sig, skit snygg :)
Så fick Sandra i "utbyte" en foundationborste
som INTE är gjort på djur, från Oriflame...

Sen tog vi oss en sväng in på Gina, testa
lite kläder men hitta la inget direkt.
Efter Sandra gick drog jag till Lindex och HM
Där jag letade efter något till helgen, hitta en
klänning hehe, som jag tänkte jag skulle ha
Som va i lite lila/rosa.. Den blir nog kanon bra :)
Men ska eventuellt byta stolek, tyckte den
va lite väl tajt över bröna och röven hehe
Får ta och göra det på lunchen imorgon..


Kommentarer


Postat av: sandra

Hehe snygg bild på oss;) gammal! vad kul att du tyckte om väskan! ska använda den nya borsten idag , måste ju testa!puss

2010-02-25 @ 16:35:48
Postat av: Liiisa

Ja den är ett par år :) Får hoppas borsten funkar bra ! Puuss

2010-02-27 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0