Blir det vi 4 ?

Efter att vi inte hade julbord på jobbet i år
så skulle vi åka under "våren" på något annat..
Och nu är tiden kommen då vi ska göra nåt
tyvärr blev det ju Magnus Uggla och de blir i allafall go mat:/
Inte min största idol precis, men kul ska det nog allt bli :)
Va lite osäker först om jag ville åka eller inte...
men eftersom Sara kusin skulle med så va det bokat :P
Så kom en idee upp om att övernatta i Göteborg
och kanske gå på stan dagen efter?
Ohhja så det ska jag och Sara i allafall göra :)
Ringde även upp Malin och Michaéla och kolla med dom,
och om dom åker med, det vet jag senare ikväll !
Fast efter Uggla ska vi ju gå ut på krogen så klart
haha, fan va roligt, hoppas det blir vi 4 nu då...


Kommentarer


Postat av: Malin

Ska bli så jävla kul! Aer fram emot det som tusan! :)

2010-02-01 @ 21:33:21
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0