Akrobatik?

Igår så följde Michaéla med mej hem efter
jobbet, tog oss en promenad med Rigo :)
Sen åkte vi och köpte oss lite fika
och gick hem till Flora.. pratade om allt möjligt..
det slutade med att vi gjorde olika akrobatik saker
så som slitt, spagat och bryggan hahaha!
Fråga mej inte hur vi kom in på det :P
Efter det drog jag och Michaéla hem till
mej och lagade mat.. vi va så jävla hungriga!!!
Hade ju bara käkat en macka till frukost på jobbet
 båda två,  inte så konsigt om man va hungrig ?!
Kolla på gammla kort från när jag och Sandra va
utomlands.. åhh va man saknar ditt...
Sen fick jag faktiskt klippa Michaéla efter lite
svekande, men jag skulle ju aldrig säga att jag kan
klippa henne, om jag inte kunde klippa?
Inte direkt så att man vill att folk ska bli missnöjda.
Klippte av håret en bit och lite mer lugg gjorde vi.
Hon blev så fin så och jätte nöjd va hon med.
"Mer nöjd än va hon brukar bli hos frissan"
Det är ju väldigt posetivt, kanske ska bli frissör??


Kommentarer


Postat av: Michaéla

Ja det var en super trevlig dag ! :-) Flora var en jätte go o trevlig pingla.

o så blev jag riktigt ompysslad där det sista , mega god mat , o de blev riktigt bra i håret känns gör skönt nu, du e ju grym ! :D:D Bli frisör, makeupartist o hela skiten :D det där med styling e ju din grej!!!

2010-07-07 @ 22:33:24
Postat av: Liisa

Sv Michaéla: Ja det va rikigt kul :) Ska allt göras om igen så klart. Och jag som är sådan kock i köket, not, brukar typ bränna maten osv haha.. Får skaffa mej mkt pengar, utbildningar är dyrt tyvärr :( men tack !

2010-07-07 @ 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0