Min föddelsedag :)

I morse kom Michaela och hämtade
upp mej, hade med mej kakor med som
jag skulle bjuda på på jobbet..
Så skulle jag bara gå en sväng och lägga
in dom i kylen ( På jobbet )
Medans jag går in i fikarummet så får jag
syn på "min" jobbar bänk som jag har
heeeelt full med serpentiner o ballonger..
Går du ut igen för att ta en cigg med Mickan
så står Malin där helt plötligt haha, blev shockad.
Hon ville se hur jag reagera på min överraskning
och vad jag tyckte om presenten :)
Blev jätte överaskad, jätte gulligt av er !!
Då stog dom där i går kvällen och pyntade för
min skull, så söta dom är mina brudar hehe
Fick en enery dryck ( Som jag dricker varje dag )
En banan hahaha intern grej och fyllegrej
Ansiktsmask, toffsar, örhängen och bodylotion


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0