På stan med Anna & Fika med Michaéla

Träffade Anna precis efter jobbet så
hon fick hänga med och kolla när jag
fixade mina naglar, intessant vetty:)
Valde rosa/glittriga tippar denna gången.
Kul att variera lite, tröttnar fort :P
Sen åkte vi hem till mej och gick ut
en sväng med Rigo och så byte jag om med:)
In till stan igen och shoppade loss haha
Vi hittade en hel del på Kicks kan man säga..
Självklart när det är rea överallt.
Eftersom jag inte hade ätit nåt på 100år så
tog vi oss en fika/lunch på henrys, beställde
bakpotatis med skaldjursröra, gött !

Sen tog vi en cigg me Michaéla precis när
hon slutade.. fick tag på henne precis
innan hon skulle åka hem till sig :)
Men istället hängde hon med mej hem
på en kopp kaffe :)










Kommentarer


Postat av: Malin

Tack! Jag är faktiskt skit nöjd :)

2010-07-02 @ 08:55:51
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Mickaan

Ja ,riktigt tjusiga naglar!:)

Åh, vilka vackra ögon jag har, haha ;-)

Och Rigo är ju sjukt het på den där andra bilden på oss:-D

2010-07-02 @ 21:31:32
Postat av: Louise

Åååh jag vill oxå ha långa fina naglar!! Skit att man inte får ha det när man jobbar i vården! Riktigt snyggt med lila toppar måste jag säga :)

2010-07-03 @ 19:04:32
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Liiisa

Sv Mickaan: Ja vackra ögon har du allt, bruna o fina :) ja rigo han är allt en söt kille :P hahaha

2010-07-04 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0