Ciara - Get up

Alltså jag hatar datorn i bland
Hade precis skrivit ett inlägg, men åhhhhh!!!!
Happ det försvann.

Skrev i allafall att jag fixa i ordning mej inför jobbet.
Ganska sugen då eller på att jobba, när
det är så "dåligt" väder ute idag hehe..
Fast slutade ju tidigt igår så fick sitta en del
i solen igår med Anna som va här och hälsa på mej:)
Tog oss en fika här ute på gräsmattan, med en filt
Alltid lika gött, men Rigo fick bara vara med en stund.
Det blir så jäckla varmt när det inte blåser plus
att han va lite små galen, välte ut vårat kaffe bl.a

Efter jobbet idag ska jag nog till Flora och
ta en kaffe eller nåt hehe.
Ska även hämta min cykel som har stått där
i över 1 månad eller nåt sånt.
Så den behöver jag allt, för att hinna till jobbet
på morgonen, helt omöjligt att komma i tid.
Alltid så där 1 - 2 min försenad, irriterand om inte nåt.


Kommentarer


Postat av: Flooora

Jsg ogillar din cykellås hahha kunde fan inte få upp skiten :p.. hör av dig efter jobb puss

2010-06-22 @ 16:26:23
URL: http://sheewoolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0