Dating in the dark

Igår gick jag och Malin hem till mej efter jobbet..
Tog med oss Rigo och sen skulle Malin låna strykgärnet
såå det tog vi med oss med och gick hem till Malin :)
Där vi hämtade Nikki och tog oss en promenad..
Sen vart vi såg sugna på pizza, så gick till
pizzerian och satte oss där, sleta som vi va :P
Efter det gick jag hem en stund och va med älskling
innan han skulle på fotbolls träning, så Marcus va
här en stund med.. dom spelar ju ihop dom mupparna :P
Sen drog jag tebax till Malin där även Pontus och Janika va:)
När dom gick så satt jag och Malin och kollade på
dating in the dark, haha.. hade aldrig sett det innan.
Så blev det massa dricka och chips !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0