Färg Färg

Sitter nu med färg på ögonbrynen och fransarna
Brukar färga dom i mellanåt, så man inte ser så blek ut
Haha ahh jag har faktiskt några ögonbryn kvar :P
Fast att jag målar dom varje dag, men ändå.
Börja aldrig raka era ögonbryn! För då blir
det som jag har, att man bara har ett smalt streck.
Min ögonbryn växer inte.. hade skit snygga ögonbryn
när jag va typ 14 år, men dum som man va !

Va hemma hos Malin i förrgår och hälsa på
hemma hos henne... så kom Pontus förbi med :)
Drog hem 2 timmar och käka o så
sen drog jag tebax till Spy Malin igen hehe


Måste va omkring 1 år gammalt :)


Kommentarer


Postat av: Malin

Shit det kortet har jag glömt av.

Långt hår hade man iaf :)

2010-03-12 @ 11:04:16
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0