Kom hem sent igår

Handlade inte så mkt på Gekås eller
ahh det är klart det blev en del men handlade
för mindre än va jag tänkt mej :) hehe
Köpte massa saker men orkade ju inte ta kort
på alla saker, men några bilder blir det...
Pepper&Saltkvarn, flytväst till Rigo, dubbeltäcker
med lakarn, väska, smink, bälte, leggings, linnen,
spargris(ser ut som en stor colaflaska), ljus osv osv
Fick även handla saker till mamma o pappa,
sängkläder, gardiner och underkläder osv.
Sen mitt i shoppandet ringer Linda när jag står
på sängklädsavdelningen och perfekt för henne, så
hon ville att jag skulle köpa med ett överkast..
Vilket jag givetvis gjort, sen Lite saker till Älskling också :)










Kommentarer


Postat av: Larsa

Såg dig på tv igår. Du såg helt fantastisk ut! ;)

2010-03-21 @ 14:01:44
Postat av: Liiisa

Sv: ja jag råkade ju komma med haha :) lite cool ändå hihi

2010-03-21 @ 15:58:06
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0