Ska göra ett par ärenden :)

Vaknade imorse av ett sms från älskling..
Låg faktiskt och drömde en del hemska
saker när han smsa mig, det va perfekt att
han smsa mig då, så jag mådde bättre igen :)

Nu ska jag välja låt inför i helgen
då jag ska vara med på uttagningen av
Körslaget med Linda Sundblad :)
Får väl se hur det ska gå, vore väldigt
roligt att komma med och få hitta på nåt man tycker
är roligt, älskar ju att sjunga hehe :)

Om en timme ska jag gå fram mot stan
och lämna tebax 2 kläningar..
Sen ska jag gå och fixa mina naglar :)
Efter det kommer Pontus och hämtar upp mej
Ska till Skövde och betälla tatuerings tid ;)


Kommentarer


Postat av: Larsa

Håller tummarna för dig när du ska sjunga för körslaget. Hoppas verkligen du kommer med. Din utstrålning skulle passa hur bra som helst i tv'n. Vad blir det för låt?

2010-03-04 @ 13:57:10
Postat av: Liiisa

Sv: Jag har säkert ått igenom 100 - 150 låtar, men står helt still.Lite små panik faktiskt, nån idee?

2010-03-04 @ 20:41:45
URL: http://kroom.blogg.se/
Postat av: michelle

hoppas du kommer med!! vore häftigt! lycka till!

2010-03-05 @ 08:56:25
URL: http://chingasos.blogg.se/
Postat av: Larsa

Svårt när jag inte vet din typ av röst. Men mitt råd är ju att ALLTID ta en känd låt på audition.

2010-03-05 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0