Va med Mickan igår

Igår efter jobbet så gick jag och fixa
den sista "delen" till lämpet, som va en synundersökning..
Va tvungen att plocka ur mina linser vilket
jag typ inte hade räknat med... så jag fick
slänga mina linser. Men nu är det klart i allafall :)

Sen blev jag upp hämtad av Michaéla så
åkte vi hem till mej och hämtade hunden :)
Tog 1 timmes promenad runt lidan, vid gröna bron..
Rikigt gött i solen och givetvis med ett trevligt sällskap
Möte på en annan jätte söt han chihuahua..
inte ofta man träffar en med samma ras, den va
så söt, helt hårig.. så som ja vill att Rigo ska vara:)
Pratade med henne enstund och sen med någon
konstig gubbe så antydde allt han prata om på snusk :S

Vi vart så hungriga sen så tog en sväng förbi
amigo och köpte oss lite gött:) hehe
Hem till Michaélas mamma där vi käkade
och sedan tog oss en fika :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0