Kopiera?

Efter ha stressat mej hem efter jobbet
Slängt i tvätt, ut med hund, byta om och käka
det han jag göra på 30 min hehe :P
Åkte till Skövde för Pontus skulle måla
upp sin tatuering.. väl där efter 45 min..
Så koperiade han upp skissen, tog 1 min ??
Sen då? Åka 45 min för att kopiera ett papper? haha
Så vi tyckte vi förtjäna att käka på Max så klart !

Hem till byn igen och träffa Flora
Kollade in hennes nya lya :)
Fast hon får inte flytta in förents imorn..
Det fattades en rad med tapet :P
Så dom tar och sätter upp det sista imorn
Jag och pontus köpte en intflyttnings present
Vilket blev en blomma :)
Bäst hon sköter om den med kärlek hehe
Hon har inte vart snäll mot hennes andra blommor :P





Seriöst verkligen :P


Kommentarer


Postat av: Pontus

o b e h a g l i g t

2010-05-04 @ 20:01:46
URL: http://nonhistoric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0