Ni skulle sett oss i bilen haha

Om valborg nu då, som va i fredags
Så va det jag, Ronny, Fredrik, Flora, Ida och Dino :)
Satt hemma hos oss och drack hehe
Sen vidare till stadt efter ha flummat en stund.
Våran lampa i storrummet är ganska konstig
så vrider man på dimmern så blinkar det haha
Vi hade ett eget dansgolv här :P

Ida och Dino kom inte in på stadt eftersom
 dom inte hade något leg med sig..
Väl på stadt så drog Ronny hem ganska snabbt
Så det blev jag, Flora och Fredrik som dansa :)
Fredrik va lite av en bodyguard den kvällen haha
Alltså visa är ju bara heeelt, ahh finns inget ord.

Vi drog sen till torngrillen med och slängde
i oss en hamburgare och träffade på folk man kände :)
Tjöttade där lite och skildes sen åt och Flora cykla hem till sig.
Och jag och Fredrik gick hem till oss...
Tror ni jag hade någon nykel på mej ?
Ne klart jag inte hade, eftersom Ronny hade ju sin på sig
Han drog ju hem tidigare
Börja med att vi ringde, ringde och ringde Ronny
si så där kanske 30 ggr, tror ni han svara NE!
Och inte nog med det hunden skällde och skällde i över 1 timme.
Klockan halv 3 - halv 4 sen slutade han som tur va.
Jag va jävligt arg och sjukt pinsamt om inte annat.
Hur kan man inte vakna av en mobil plus en hund som skäller??
Vi frös som fan så vi började känna på Ronnys bildörr
Den va öppen så vi satte oss där och "värmde" oss...
Tillslut kom mamma och hämta oss !! Haha
Klockan 04.30 låg jag hemma hos min päron i min
brors rum och sov på han soffa med 100 täcken...

The end




















Kommentarer


Postat av: Pontus

haha men det stämmer ju! riktigt galen jävla alkis. han hade tydligen jobbat med någon inom tågtrafiken, och det bästa han visste var när någon hade målat dem:P

2010-05-02 @ 12:57:10
URL: http://nonhistoric.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din kille var ju självklart inte hemma. Han hade väl roligt på annat håll.

2010-05-04 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0