Ska åka till...

Då vakna man av solen idag så skönt..
Fint när det är både snö och sol !
Sitter och kollar på nätet olika text stilar så
jag kan hitta nåt jag gillar, blir väl en tatto snart :)
Blir väl säkert en tid nästa år skulle jag tro, brukar
vara ganska full bokat.. Funderar på skövde igen..
Men jag ska ju inte göra nåt super avancerat direkt heller.
Kanske Lidköping denna gången ?!

Om drygt en timme så drar jag och Michaela
till hennes syster Ellinor och hälsar på henne :)
För hon behöver sina vinterdäck.. Kan va en
bra idee att sätt på dom nu faktiskt hehe
Mickan sms precis att jag skulle ta med mej Rigo,
 så kanske Ellinors hund och Rigo gillar varandra?


Michaela och Leo ( Frida brukar vara hundvakt åt han)
Han har nåt gult i skägget? haha


Saknar min älskling !!!


Kommentarer


Postat av: FridaEriksson

Det är väl efter allt godis Michaela gav han haha ;)

2010-11-12 @ 11:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0