Cute tröja

Har hunnit med en del saker idag
började med att jag flyttade våran byrå
till storarummet, blev fint tyckte jag :)
Blir lite bättre med plats i hallen med..
Ska sätta upp en spegel och ett skoställ
ska kolla i källaren imorn om jag hittar grejerna :)

Sen kom pontus hit på kaffe, han hade
jag inte pratat me länge, så många nya saker
att berätta hehe.. bara bra saker dock :)
Vi drog sen och sola lite på bowlingahallen..
hem till mej igen och drack te och käka bullar :)

Efter han dragit så kom Nadine hit
så hjälpe jag henne att färga håret..
Jämna till hennes lugg lite med, så tjockt hår
helt sjukt tjockt hehe.. svårt att klippa det.

Och nu lagar jag och Ronny tacos :)
Va och handla lite mat och även fika
till kalaset o så där tills på Söndag...




Rigo fick ha sin tröja på sig idag när vi gick ut
Han va lite uttråkad att kolla på när jag fixa o dona hehe


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0