Norrland del 4

Efter ha tjattat länge om att få se en ren
så helt plöttsligt kom det en :)
Det va då vi åkte mot Pajala och där
stanade vi i 3 nätter, vårat favvo ställe.
Första natten sov vi i en jätte fin stuga.
Snygg och modern inredning :)
Då fick jag mitt första knott bet, dom är
inte små dom "myggbetten" ...











Andra dagen fick vi byta stuga..
För den vi hade innan va förhandsbokat.
Men den stugan vi fick hade bra utsickt över älven :)
Och vi grillade i gillestugan efter ha vart " i stan"
och handlat hamburgare osv. 
Och Ronny köpte ett spö till mej också :)
Så jag med kunde vara med och fiska.
Men det vara inte allt för länge, jag drog för hårt
när draget hade fastnat på botten så spöet gick
av :S sånt händer ju hahaha
Pappa skratta så mkt när jag kastade så han
 va tvungen att härma mej, fan va jag skratta!
" Du kastar så grasiöst som en ballerina"




















Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0