Oss 3

Pontus kom förbi igår och höll mej
sällskap, så blev det kaffe så klart:)
Han hade med sig äpplen till mej bara för
att jag skicka ett hjärt sms till honom :)
Han trodde inte att hade skickat fel först ? haha

Sen åkte vi ut till mina föräldrar och
hämtade öl av min bror...
Snacka lite där ute om politik så klart
eftersom valet är idag och allt
Hejjja Röd/gröna !

Sen hamnade vi hos Flora där även
Michaéla va och där börja vi dricka.
Pontus drog sen vidare vilket vi med gjorde
till stadt, där det va invaderat med Italianos ?!
Haha, dom va överallt vi har ju tennis cup här
i stan så alla har väl dragit sig hit :p
Galen kväll måste jag säga haha































Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0