Shopping och Blåbärspaj

Va ju ledig i igår så gick på stan
med min bror och hjälpte han shoppa:)
Alltid lika roligt att hjälpa någon med
att handla nya kläder hehe...
Så det blev 2 par byxor, en luvtröja och
ett par nya skor som jag övertala han att köpa:)

Efter ha gått på stan åkte vi hem till
mej och hämta Rigo så åkte vi till spåret.
Gick 2,5 så Rigo och vi får röra på oss lite:)

Sen fick jag sms om erbjudande att käka
blåbärspaj, vilket jag inte tacka nej till.
Fick detta erbjudandet av Pontus, och hade
då redan bestämt med Flora att vi skulle leka..
Så vi hamnade hos Flora igår:)








Kommentarer


Postat av: Louise

Visst gör den!!! Luktar som man vill äta den om inte annat!

2010-09-03 @ 21:17:30
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Babe

Nice,..skicka en på posten till mig sweeety

2010-09-04 @ 16:26:02
URL: http://badbandtidbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0