Grill & Ströööög

Idag så åkte vi och handla grillmat och sen
åkte vi ut till mina föräldrar.
Där vi montera upp deras nya grill :)
Medans grillkolen skulle börja ge effekt
så övingskörde jag med mamma en sväng.
Allt gick jätte bra, har inga större problem direkt
kan vara svårt att känna av hur bred bilen är
i bland bara, så svårt att veta "vart" på vägen man är.
Men men allt löser sig till slut ;)

Efter att vi hade grillat så tog vi oss
en kopp kaffe och fika :)
Sen fick vi fin besök av Serena som hade
köpt sig en ny bil.. Jag och Ronny tog oss en
provtur med Serena in till stan :)
Åkte sen tillbacka hem till mina föräldrar och
lämnade av Ronny, så drog jag och Serena in till
stan och ströga i flera timmar :p
Träffat på en hög med männsikor idag, kul
att få träffa lite blandat med folk.
















Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0