Kaliber

Blev upphämtad av Fredrik igår
så åkte vi och köpte pizza, blev bjuden;)
Åkte sen hem till päronen där vi spelade
ett dataspel som heter starcraft, rikigt kul !
Begav oss sen till våran första träning i pistolskytte.
Det var riktigt roligt fick skjuta med en revolver
med 22 kaliber, ohhh grejer det haha
Det gick bra tyckte jag allt :)
Har där i mot ont i ryggen idag pga jag står
lite konstigt när jag skjuter så det får jag ta
och ändra till nästa gång vi ska dit:)

På kvällen när jag kom hem så gick
jag och Ronny ner i källaren och rensade lite.
Måste åka och slänga alla grejer också någon dag.


Kommentarer


Postat av: Nadia

Åh, fan vad kul!

Vart gör ni det någonstans? :)

2011-04-17 @ 12:48:07
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0