Leo Vs Lima

Gick upp hyfsat tidigt idag för att övningsköra
med trafikskolan, det gick bra idag :)
Sen hem en sväng och fixa här hemma
lite, så blev jag upphämtad av Ida...
Vi åkte till Götene på en vårmarknad, kollade runt
där borta lite, åkte mest för att käka med Dino.

Direkt efter ha kommit hem ringde jag
min kusin Sara för hon ville kolla på Ronnys
mobil som han skulle sälja ..
Och hon köpte den, väldigt billigt;)
Hon kom upp själv först men sen ringde
hon upp min moster och deras hund..
Rigo va som en galning och deras hund är lite blyg men
inte något rädd för katter.. min katt är inte så snäll.
Så innan jag fick tag i henne blev hon galen och
hoppade upp på hundens rygg och sprang i väg haha



Leo VS Lima


Kommentarer


Postat av: Louise

Ja det var ju inte dyrt! Är så fint med sådan glasburkar tycker jag :)

2011-04-14 @ 22:20:57
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0