Förra veckan

Ojj va dålig jag har vart på
att blogga men har blivit ganska sent
varje kväll, så kan det gå ;)

Men va iaf med Serena efter jobbet
i Tordags köpte med mej fika och
baguetter till oss, då vi fika och käka
hemma hos mej.. och sen vidare till
svalnäs en sväng i solen :)

Fredags så blev jag upphämtad av
Mickan minns inte riktigt vad vi gjorde ?
Men jag sov iaf över hos henne :)
Försökte kolla på stomp the Yard men
den filmen va helt repig, så vi sov i stället :P

På morgonen drog vi till jobbet..
Har jobbat Lördag 08,30 - 21.15
och Söndag 08.45 - 21.15 + då att jag
vart jävligt förkyld vilket har gjort att det
blev ganska tungt att jobba, feber med tror jag?!

Sen va jag ju någon dag med min bror
och syskonbarn Erik och bada ? hehe






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0