Liseberg

Drog till Liseberg i Söndags :)
Hade nog inte vart där på säkert
4-5 år, helt sjukt va tiden går fort...

Började med att inleda med Sagoslottet
haha den måste man ju åka ? ;)
Åker det mesta på Lisberg men jag gillar
inte när saker bara snurrar hela tiden..
Det får mig verkligen att må illa :/

Kollade på 3D hur coolt va inte det.
Serena blev livrädd när introt kom haha!
Vill ha 3D tv nu efter ha kollat på de.

Spelade på Plopp 2 ggr då jag vann 1 vinsten
och gick vidare till Marabou chokladen där
 jag vann stjärnvisten.. vilket flyt !

Tony va skit rädd när vi åkte Parishjulet
hahaha.. han höll sig i mitten pelaren hela tiden!

Det bästa med Liseberg är att man får
känna sig som ett barn igen :)





































Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0