Fina grannar man har !

Måste ju fortsätta skriva hur blåst jag är haha
 Då jag skulle ut för att starta bilen osv..
Men ahh det gick ju inte så bra då
batteriet va heeelt dött på bilen!
Så fick knacka på hos grannen för att
kolla om han hade startkablar.. ( kl 7.30 )
Han öppnade i kalsonger haha :p
Han hade startkablar, men det underlättade
att han skjutsa mej till jobbet istället :)
Så snäll är han och tänkte faktiskt komma
och hämta mej efter jobbet också.
Var tvungen att ta hans nummer haha :)
Men jag tog bussen hem i stället, men när
jag väl kommit hem då har han tagit
ur batteriet ur min bil och laddat det !
Han är för go och sen hjälpte han mej sätta
i batteriet igen.. bra grannar det :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0