Hush Hush - Alexis Jordan

Åkte hem till Flora innan jag
skulle jobba i Onsdags..
Där jag hade tagit med mej min
radio, bara för vi skulle höra mej på
Radion och lite kaffe o så till det :)

Var även där igår en sväng efter
att ha varit o solat..
Hennes syssling va där och en annan
kille som hon skulle plocka ögonbryna på ;)

För övrigt denna veckan så har
ju det mest varit jobb o så eftersom
butiksjobb är ju väldigt aktuellt denna
veckan, då alla ska handla :p

Ne nu ska jag slå in resten av julklapparna
och sen kommer min bror hit och då
ska vi spela bingolotto, uppesittar kväll !


Kommentarer


Postat av: Anonym

Haha vilken bild :P

2011-12-26 @ 01:38:33
URL: http://smooreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0