Juldagen

Juldagen så vaknade vi ju upp
hemma hos Kerim och gick sen
hem till Ida o hälsa på alla igen, innan
vi skulle åka hem till mina päron.
Väl hemma hos mina päron så åt vi
julmat igen ( god bakis mat )
Drack lite kaffe och givevis för att hämta
 Rigo, som hade sovit där över natten ;)

Sen va det dax att göra iordning sig
för kvällen då vi skulle vara med
Serena och Tony o festa :)
Först visste inte Ronny hur han skulle
göra för det va ont om alkohol.
Men jag fixa det till slut :)
Hem till Jimmy på fest och sen vidare
till en annan kille ( vet ej vem )
Och sen blev det bowlingen, där
vi blev lämnade själv så vi drog och
käka i stället på grillen vid lidan,
alltså folk är fan helt dumma i huvet!
Jag va helt cp och blev förbannad på
folk som helt seriöst knör sig före :/
Och sen när vi väl skulle ha taxi då var
alla folk helt dumma i huvet utanför stadt
istället, där alla "slängde" sig över taxi bilarna!
Så jag ringde tillslut för att boka taxi istället
då hänvisar hon mej till stadt, så henne
skällde jag allt ut i telefon när hon påstår
att det är kösystem utan för stadt?!
Klart fan man blir förbannad när man
stått svin länge ute i kylan och får ingen taxi?










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0