Lunch med älskling

Igår så luchade jag och Ronny
på wookhouse, riktigt gött ! :)
Sen tog vi oss en sväng på stan
för att shoppa lite..
Köpte mej ett linne och ett par
långa sockar inne på Gina Tricot.
Och 2 st svarta korgar på Jysk som vi har
lagt uppe på hatthyllan :)
Köpte även hårfärg och ett balsamspray
då jag alltid får trassligt hår jämt..
Så är jätte bra att ha efter jag duschat eller
om jag måste få bort mina dreads haha :p

Sen satt jag i flera timmar igår
och letade efter en klänning på nätet.
Men fan helt omöjligt nästan!
Alla som jag ville köpa var antingen slut
eller så var storleken fel..

MEN nu har jag iaf beställt en klänning
ÄNTLIGEN och var nu i efterhand inne
 på sidan där jag beställt klänningen och
såg att den också var slut.. så tur jag beställde!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0