En bulle

Igår fick jag jobba heldag, fick ställa
upp nu när syrrans barn är sjuka;)
Så på min lunch så träffade jag Pontus, Malin
 och Michaela upp på henrys på en lunch.
Vi pratade om drömmar. tex då att jag hade skrikit
"Michaela, Michaela, Michaela" skit högt när jag skulle
väcka Ronny när hans väcka klocka ringde ! Haha

På kvällen gick vi hem till ida och Dino.
Grabbarna kolla på fotboll, vilket dom jämt gör :P
Pratade om barn o så där..
Så på tal om det vill jag säga grattis till
Janika och Oscar som har fått en dotter :)

Tagit från oscars facebook..
Så himla söt :)


Kommentarer


Postat av: Janika

Åh tack så mycket :D

2011-02-04 @ 11:14:28
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0