Lektion nr 2

Ringde och väckte Pontus imorses eller ahh
klockan va väl runt 11 tiden..
Så skulle han komma förbi trotts att han var
skit trött o så där.. så slängde ihop en smet
som då blev en mjuk pepparkaka :)
Men han kom aldrig, han somna om ;)
Smsa till Linda i stället så hon kom förbi en
sväng på en kopp kaffe och kaka hehe

Sen vid 3 så åkte jag och mamma till ÖB handla lite
smått, och där ifrån övingskörde jag i det området..
Vid kvart över fem åkte jag med trafikskolan och
det gick mkt bättre denna gången, fick träna på
dragläget i upp och nedförsbacke !
Till och med han märkte att jag hade tränat hemma :p



Jag och Svensson inne på stadt:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0