Fredag med släkten

I fredags så va min kusin Frida och
hennes kille Robin här och grillade :)
Man kan säga att vi fira min födelsedag
lite i förskott eftersom dom inte
kunde komma på min födelsedag..
Så fick ett presentkort av dom från Kicks
alltid en bra present, hittar alltid nåt där :)

Lyssnade på Robins gamla låtar han
gjorde när vi gick på gymnasiet ..
Han hade inte kvar låtarna, så nu
har jag bränt ut som till honom haha
Tur att jag hade sparat dom på datorn ;)

Fram mot kvällen så bjöd vi på
rabarberpaj som vi själva hade gjort :)

Hade jätte trevligt !!










Kommentarer


Postat av: Frida

Tack för en jätterolig kväll :D Vilka fina bilder, det syns att vi är släkt på den med oss haha. Jag och Robin sa att det vore roligt om ni ville komma till oss på lite partaj snart :) KRAM

2011-07-19 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0