Sola och åka båt

I Onsdags åkte jag och Mickan till ett
ställe som jag tror ligger vid Öboängarna?
Typ ut mot kållandsö någonstans :)
Badade, sola, fika och bara njöt av vädret!
Så sjukt fint väder 2 dagar i streck, bra semester.
Vi va helt själva där först.. men det kom lite
mer folk allt eftersom.. Vi hade ett ställe där vi gick
i och bada hela tiden eftersom det var sten överallt.
Sen va det en som la sig PRECIS där vi gick i, men
jag skulle banne mej gå i där ändå haha :p

Runt halv 4 så åkte vi ut mot Läckö Slott och
möte upp Serena, för att sen åka vidare
med hennes båt och stanna till någonstans :)
Vi kom på lite olika smeknamn till varandra
Den bleke, den röde och den brune..
Men eftersom det hade hänt flera grejer den
dagen så blev smeknamen lite längre.
Men minns inte riktigt vad vi "döptes" till ?!
Kastade nötter på varandra också haha.
Ja vad gjorde vi mer ? haha

Serena gjorde årets första dopp tillsammans
med Michaela från båten :)
Låter kanske lite komiskt eller?




















Kommentarer


Postat av: Louise

Fan vad härligt ni ser ut att ha det! Vill oxå åka båt! )

2011-07-02 @ 15:00:46
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Louise

Får åka med min far i hans båt sen när jag har semester :) Ja jag vill det men måste spara ihop stålarna först :)

2011-07-02 @ 18:06:43
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0