Torsdag

Torsdags morgon tog jag bussen in till
stan där jag sedan gick till folkan för att
övningsköra med trafikskolan..
Har blivit inbokad för halkan nu, känns skönt
att man kommer någonstans :)
Efter lektionen så "släppte" jag av mej själv
utanför Mickan och hemma hos henne
käkade vi frukost och vidare sen till kolonilotten
där jag satt i skuggan hela tiden, eftersom jag
hade bränt mej lite från dagen innan..

Sen tog vi en sväng förbi apoteket, EM möbler
och sen en sväng förbi Öb också.
Så blev det till att köpa med sig Pizza och
dra hem till Malin och käka i solen ;)
Bestämde även då att vi skulle ut på fredag.
Hem till Mickan sen igen då vi färga
min urväxt, skönt att bli av med den :p
Tog oss lite kaffe och satt på balkongen !



Får bli en gammal bild, har min kamera
hemma hos Michaela
! :(


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0