Nice Måndag

I måndags runt halv 12 hämta mamma
upp mej så övingskörde jag in till stan där
vi gick in på apoteket en sväng.
Sen körde jag till bion där jag blev upphämtad
av min trafikskolelärare åkte vidare mot skara,
där vi enbart mellanlandade..
Åkte sen till kinnekulle ring, vad kan jag gjort
där tro ? JoO halkörningen ;)
Gick galant och blev godkänd.. omöjligt i princip
att bli underkänd, men det va allt kul !

Efter att det var klart, så lämnade
läraren av mig i Vinninga där dom väntade
på mig: Ronny, Michaela, mina föräldrar, Vivi, Katrin,
Erik, Marianne så åkte vi på Bilbingo :)
Jag vann 800 kr på alliansen !!


Kommentarer


Postat av: Nadia

Fan vad grymt! Grattis grattis, snart har du körkortet ju :)

2011-07-13 @ 19:22:37
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0