Min 25års fest :)

Igår så hade jag min 25årsfest
Och kvällen började med bål till gästerna :)
Fick massa presenter också fast dom har
jag inte tagit kort på än, men det kommer
nog eventulle imorn bilder på de..

Sen blev det tipspromenad
"Vem känner Lisa bäst"
Och vinnaren på tipspromenaden var
Katrin och tvåa kom Jenny ;)
Bjöd sen gästerna på Lime/Citronkaka
som blev som en ersättnig av tårta :p

Va sen dax för 5 kampen..
Va allt från kasta ringar på ölflaskor till
kasta bollar på en stege haha
Vinnaren i denna tävlingen stod mellan
Linus och Jonas som sen fick köra
en duell med sten sax påse, där Jonas vann!
Så då fick Jonas välja pris då han tog
en flugsmällare som pris (ingen vanlig ) och Linus
fick filmen passion of the christ och 4 i rad spelet.
Delade ut massa priser till dom som kom
sist också eller gjorde nåt roligt ;)

Så va det dax för min tur att bli
"förnedrad" haha, ne då fick sätta mej
själv vid ett bord där jag fick olika
uppgifter jag skulle klara av.
Och lyckades jag fick jag ett pris/paket :)
Längre ner finns det bilder på alla
lekar och priser som jag fått :)

Sen dansade vi massor hela kvällen.
Kul kväll och tack igen alla för att ni kom :)
Och alla fina paket med !!




































































Kommentarer


Postat av: Smoret

Fan vad kul ni moste ha haft det, synd att jag inte var der och fick fira dig. For ses so fort jag kommer tillbaka hoppas allt er bra med dig och alla andra kramar

2011-07-25 @ 01:58:58
URL: http://smooreet.blogg.se/
Postat av: Katrin

Så snygg är du på tampong bilden haha synd att de inte fanns nån bild på ägg bilden haha rolig fest va de iallfall :))))

2011-07-25 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0