Fika med mamma

Igår kom mamma förbi på en fika..
Så kunde hon kolla hur vi hade möblerat
också.. blir nog bra när det är klart ;)
Bilder får väl komma upp inom kort iaf.
Fick sen skjuts in till stan, jobbade
kväll igår.. gick galant som vanligt hehe ;)

Och idag tog jag bussen in till stan
för första gången.. fattade typ inget nu
när det är nya grejjer med busskort osv.
Men jag kom iaf till jobbet hehe.. trotts
att bussen kom allt för tidigt, så va tur att
jag gick ut ett par minuter tidigare annars
hade jag nog faktiskt missat bussen ;S

Sen idag va det min sista dag på jobbet
och nu har jag SEMESTER i 4 veckor !!



Från Norrland 2010
När vi var i Jokkmokk :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0