Snart flyttar vi

Vart hos mina päron ett par dagar i streck,
iaf i helgen kan man säga..
Grillat och njutigt av det fina vädret :)
Sen hjälpt dom med att plantera om deras
blommor i trädgården hehe.. blev allt bra ;)
Jag och Fredrik tog en sväng ut till svalnäs och
kände på vattnet där ute, va faktiskt inte så kallt..

Och igår va pontus här och hälsa på mej och det
 är troligtvis den sista gången han är i denna
lägenheten, för på Onsdag nästa vecka flyttar vi!!
Inte allt långt kvar, tror ni jag längtar eller?
Serena kom hit igår också på en kaffe
och sällskapa med oss en stund.. sen fick
jag skjuts till jobbet, hade mitt kvällspass igår :)



Hade flera blåmärken på armen också..
Ja så kan det se ut när man festar? :p


Kommentarer


Postat av: Louise

Hehehe värst är ju när man ska handla mat när man är hungrig, vad konstiga saker man får med hem då! Vad skönt att flytta! Vill jag med göra! :)

2011-06-09 @ 12:44:09
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Smoret

Du hamna väl inte i slagsmål eller? hahha

2011-06-09 @ 14:17:33
URL: http://smooreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0