Lördag Lördag

I lördags så var jag och Ronny ute i
trädgåden och rensa rabatter, klippte buskar
och sånt man gör nu när man har hus ;)
Sen åkte älskling in till stan och handlade
grillmat så kom Mickan förbi också..
Hade ju glömt folie, så mickan va räddaren
så hon tog med sig det, hade inte blivit nåt annars :p
Bjöd henne på lax med maasssa smör och
citronpeppar.. det blev super gott :)

Fram mot kvällen så blev det till att åka
in till stan och hämta mickans alkohol och
lite annan skit som vi tjejer behöver :p
Sen va det dax för oss att dricka ett par
glasvin.. det sitter aldrig fel hehe ;)
Jag och Mickan sminkade även varandra!!
Men vi fick inte se oss själva förents vi var klara
Så gick vi till spegeln och kolla, jag skratta så
innii helvete åt mina ögonbryn hahahaha !
Fast nu i efterhand på kort ,så ser det faktiskt
helt okej ut, tycker jag allt :)

Senare mot kvällen så kom även Rasmus
förbi så satt vi och spela massa spel :)















Ronnys bild av paradiset haha




Kommentarer


Postat av: Ida Thorsell

Shit! jävlar va du passa i den sminkningen :D

2011-07-06 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0