Toarulle toarulle

Igår efter jobbet gick jag och tog en
cigg med Anne, det är ju trevligt:)
Ska kanske ta en promenad imorn, men vi
får se hur pigg jag är efter ha jobbat 10 timmar;)

Sen idag efter jobbet så gick jag och
kolla på kläder och hittade mej en grå väst
som faktiskt gick över bröstena och va tajt, nice!
Ser ganska stor ut på bilden med det är den inte..
Hittade mej ett par solbrillor med :)

Serena har precis vart här
Kollat på massa gamla kort och klipp.
Haha kul att kolla på gamla bilder !


Kommentarer


Postat av: Louise

Hahaha jag har ett hår fan ;) Snyggt med väst!

2011-03-23 @ 21:02:18
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Katrin

Bra att du köpt ett par brillor ;)

2011-03-24 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0