Fest igår

Först så möte jag upp Katrin så
drog vi hem till Floras syster..
Satte på musik och börja dricka lite :)
Sen kom Michaela och Flora också..
Blev upphämtade jag, Mickan och Flora av
Serena så tog vi ett strög runt torget :p
Förbi en kortsväng hem till Sundberg men
det blev inte så långvarigt så vi drog
vidare hem till Beltin i stället :)
Jag, Mickan och Beltin drog till stadt
men vi blev alla splittrade där inne väldigt
fort, så tur va att jag hade sällskap av Frida!
Efter att ha dansat med Katrin ( Frida försvann? )
Så fick vi skjuts hem av Serena ! :)

Tog dessa bilder från Flora :)




Kommentarer


Postat av: Smöret

Har du frågat mig om du får ta de? haha skämt å sido =)

2011-05-22 @ 22:53:06
URL: http://smooreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0