Today

Börja dagen med att övingsköra med
trafikskolan, fick lära mej att backa runt
ett hörne, det gick allt bra tillslut :p
Sen hem och ringde och väckte Serena..
Under tiden att jag väntade på henne
så diskade jag ( Kors i taket )
Små plocka lite här hemma och gick
ut med Rigo.. inget speciellt direkt.
När hon väl kom så drog vi till ehmm
heter det kommunhuset tro?
Där jag sa upp och fixa ett nytt elavtal och
även sophämtning, vatten o avlopp :)
Sen snabbt hem till mej, där vi drack kaffe
och tog en snabb cigg.. Då hon skulle vidare.
Så jag har varit hundvakt idag !








Kommentarer


Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Kul att du hittade till min blogg och att du kommenterat den! Tycker den lilla hunden var gullig, antar att det är din kompis hund

2011-05-27 @ 08:27:17
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0