Turen är tebax

Skrev ju om min cykel att den va snodd
men den är HITTAD !!
Hade ju inte lust att köpa en ny direkt.
Så det känns skönt..

Och sen skrev jag ju om det med datorn
också att den va eventuellt trasig, men det
är också fixat så det är kanon!

Sen va det ju en grej till, som jag skev
för flera månader sedan då min externa
hårddisk hade gått sönder..
Och ALLA dom bilderna på den är
räddad nu, skit glad över det!
Det va ju trotts allt 12 000 bilder på den
och det va mest gamla bilder :)

En bild på mej och min systers barn Ida.
Denna bilden är ifrån när jag fortfarande
bodde hemma.. kanske från 2006?



Detta är jag och Serena och året
va ju 2006 som det står på bilden :)



Jag och Pontus, detta är också ifrån
när jag bodde hemma.. Och det är 2006 :)



En bild då Malin lånar Pontus hår!



Har massssa gamla bilder
detta va bara början ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0