Första advent

Söndag bestod av att möta upp
mina föräldrar i stan och gick på
första skyltsöndagen.. blåste som fan.
Kollade lite på stan o så när lucia
kandidaterna sjöng på rådhus trappan :)

Drog sen även till hemkompaniet
och köpte en löpare till "matsalsbordet"
som är på bild i tidigare inlägget :)

Medans gubbarna åkte hem så åkte
jag och mamma till mormor en sväng
där jag skulle sy om våra nya julgardiner
till köket.. och dom blev allt bra :)
Blev lite fika och kaffe så klart..

Hem och kolla på när Ronny och pappa
fixa med min bil ytterligare en gång.
Jag kan ju inte så mkt om bilar direkt
så tyvärr blir det ju dom som får fixa bilen.
Jag fixa iaf lite med rutorna ;)

Och på kvällen så lagade jag och
mamma lite julmat på första advent!!








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0