Fy fan va gött !

Varit väldigt lite bloggande..
Men jag har iaf haft en bra anledning :)
Då jag har haft uppkörning!
Det va i Torsdags som jag hade teori
provet på morgonen och hade då sovit
över hos Katrin den natten..
Tyvärr klarade jag inte teoriprovet då
jag fick 49 rätt och va jävligt besviken :(
Och hade ju samma dag även uppkörningen
men det gick finemang då jag klarade den
delen iaf.. så då var jag gladare igen!

Så det var bara till att boka upp
en ny tid för teoriprov.
Men när jag skulle boka tid så
var det 158min väntetid i telefon haha
Så jag la på ganska snabbt :p
Ringde då min trafikskolelärare och han
ringde då i stället och boka in mej
på Lördag morgon ( Vilket var igår )

Jag hann aldrig träna så mkt i mellan
första och andra provet då jag både jobbat
extra och var på kalas på fredagen.

Väl i skövde så skulle man först ta kort
till körkortet.. blev väl inte direkt så nöjd
men det funkar iaf tycker jag ;)
Sen va det dax för provet igen och denna
gången satt jag kvar tills det var 1 min kvar.
Jag vågade först inte rätta provet men jag
blev så jävla glad när det stog GODKÄNT på skärmen.
Och det var ändå 56 rätt denna gången :)


Kommentarer


Postat av: Malin

Stort grattis Babe!! :)

2011-11-20 @ 12:49:42
Postat av: malin

Jag förstår det! :) Gud vad roligt!

2011-11-21 @ 10:17:38
URL: http://dumastetitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0