Hej då

I onsdags så jobbade jag 
kväll, men hade Serena här på
 förmiddagen och drack kaffe o så där..
Sen va det dax att åka in till stan
hem till Mickan och Rasmus för att
säga hej då till dom inför resan.
Hennes syster Ellinor och hennes barn
och Mickans pappa Mats och hans
fru Ming va även där för att säga hej då.
Blev lite kaffe o så :)

Efter detta var det dax att dra till
jobbet för att jobba kväll..
Så kom Mickan och Rasmus förbi
jobbet en sista gång innan resan
för att handla på sig lite smått och
gott inför resan o så..
Blev en sista kram och jag erkänner
jag va helt tårögd, jag brukar inte vara
så töntig av mej.. men ahh vi syns
ju igen fast ett par månder framåt ;)
Så klart det känns tomt när man brukar
umgås iallafall ett par ggr i veckan..



Detta fick jag av Serena när hon
kom hem från Malaysia :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0