Last time

Lördag så jobbade jag hela dagen
Från 8 till 21.15, sen blev det till att bli
upphämtad av Ronny som hade med sig ombyte
 ( Kläder, smink o sånt ) till mej alltså haha!
Så lämnade han av mej hos Katrin
där jag drack lite vin och umgicks :)
Sen väl när kl va runt 11 tiden så drog
jag till bowlingen där det var ett gäng..
Drack där och dansade till dansband :/
Ändrade planer så jag, Mickan och Malin
drog vidare till stadt där vi spenderade den
sista timmen och sen va det till att gå
hem och nana hos Mickan o Rasmus..

Det var sista kvällen vi festa innan
dom åker bort.. så fick passa på :)

Den bilden är från när vi var ute sist
Är kanske inte världens bästa bild direkt :P


Kommentarer


Postat av: Louise

Hahaha ja det trassliga håret har hon nog fått från mig, tyvärr! Hoppas på att hon får Calles fina lockar sen när hon blir äldre :)

2011-11-15 @ 11:21:47
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0